Veel gestelde vragen

Hieronder vind u de meest gestelde vragen.
We hebben de vragen ingedeeld in de volgende stappen: Account aanmaken, Bestellen/ Offerte aanvragen, Ontvangen en bezorgen, Retourneren
Staat uw vraag er niet tussen? Neemt u dan contact met ons op.

Account aanmaken

Ik wil graag bestellen. Hoe maak ik een account aan?

Om prijzen van onze producten te zien dient u een account aan te maken.
U kunt dit account aanmaken door u zelf te registreren (knop met het hoofd rechts boven in, en klik op registreren).

Vul de gevraagde gegevens in, voeg zo veelmogelijk informatie toe die u paraat heeft.
Mocht u ergens vragen over hebben, met betrekking tot het invullen van deze gegevens neemt u dan contact met ons op.


Ik wil graag een hoofd account met sub accounts, kan ik dat zelf aanmaken?

Het aanmaken van een hoofdaccount en meerdere subaccounts is geen enkel probleem.
Tijdens de registratie vraagt u een hoofdaccount aan. Na het invullen van alle gegevens voor het hoofdaccount kunt u de diverse sub accounts toevoegen.
Wanneer u een subaccount toevoegt kunt u gelijk de rollen en machtigingen toekennen.

Mocht u tijdens het proces vragen hebben, neemt u dan contact met ons op.


Mijn account wordt maar niet geactiveerd, hoe kan dat?

Het kan even duren voordat uw account geactiveerd wordt. Het is namelijk mogelijk dat we uw gegevens eerst nog even willen controleren.

Mocht het zijn dat u binnen vijf werkdagen nog niets gehoord hebben dan kan het zijn dat uw aanvraag niet goed bij ons binnen is gekomen.
U kunt direct een nieuw account aanmaken of even contact met ons opnemen.


Mijn account is afgekeurd, hoe kan dat?

Het kan voorkomen dat uw account afgekeurd is door ons.
Dit kunnen wij op basis van de volgende gegevens doen:

  • U bent een consument en dus niet in het bezit van een KVK nummer
    Wij zijn een B2B bedrijf, dat houdt in dat we alleen aan zakelijke klanten leveren.
  • U bent een wederverkoper
    Mocht u als wederverkoper een bestelling willen doen dan kunt u contact opnemen met onze customerservice.
  • U bent wel een zakelijke klant en geen wederverkoper
    Het kan zijn dat als u een nieuwe klant bent, wij een solvabiliteitscheck doen en dat dit resultaat negatief is dan kunnen we uw account weigeren.
    Wat ook mogelijk is, is dat u eerder bij ons een bestelling heeft gedaan en dit niet of niet tijdig bij ons betaald heeft.

Waar gebruikt u mijn accountgegevens voor?

Om uw bestelling te kunnen verwerken en te bezorgen hebben we uw gegevens nodig.
Deze gegevens zorgen er voor dat er een koppeling is tussen onze webshop en onze administratie.
Indien u heeft aangegeven dat u de nieuwsbrief wilt ontvangen, gebruiken we uw gegevens ook hiervoor.
Wilt u meer informatie over uw privacy, de privacy wet en welke maatregelen we hiervoor genomen hebben kijkt u dan op onze pagina voor de privacy voorwaarden en het Cooky beleid.

Bestellen en of offertes aanvragen

Hoe bestel ik iets bij Skills Meducation?

Producten bestellen kan in 3 stappen:

  1. Maak een account aan
  2. Plaats de producten na het inloggen in uw mandje
  3. Controleer uw bestel, aflever en factuur gegevens voordat u op verzenden drukt

Ik zie geen prijzen, hoe kan dat?

Om bij ons de prijzen direct te kunnen zien en om te kunnen bestellen dient u een account te hebben.
Hoe u een account kunt aanmaken vindt u verder op op deze pagina onder Account aanmaken.

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Mocht u nog niet op verzonden gedrukt hebben dan kunt u uw gegevens nog aanpassen. Mocht dit al wel gebeurd zijn dan kunt u het beste contact opnemen met ons via ons telefoonnummer: 035 - 646 12 00.


Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, u kunt niet zelf handmatig uw geplaatste bestelling wijzigen. Neemt u hiervoor contact met ons op.


Ik heb nog geen orderbevestiging gehad, is mijn bestelling wel goed gegaan?

Na het versturen van uw bestelling komt uw bestelling binnen in ons systeem. Dit moet daarna verwerkt worden voordat we u de orderbevestiging kunnen sturen.
Heeft u na één werkdag nog geen orderbevestiging ontvangen, twijfel dan niet en neem contact met ons op per mail of via onze contactpagina.

Ontvangen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra u de bestelling verstuurd, komt dit binnen in ons systeem. Wij bekijken voor u of wanneer we verwachten de producten te leveren. Dit kunt u terug vinden in uw orderbevestiging.
Daarnaast doen wij er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we u daarvan op de hoogte.

Heeft u niet (alles) ontvangen?
Het is de bedoeling dat we uw producten zo compleet mogelijk leveren. In uw orderbevestiging kunt u terug vinden of we alles tegelijkertijd kunnen verzenden.
Mocht u een deel van uw bestelling hebben ontvangen kunt u daar ook terug vinden of er nog producten moeten worden geleverd.
Wanneer er een product ontbreekt bij uw levering en deze wordt niet later geleverd, neemt u dan contact op met onze customerservice.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom krijgt u met uw orderbevestiging te lezen wanneer we uw artikelen bezorgen.
Artikelen die direct op voorraad zijn en welke u besteld voor 15.00 uur, heeft u meestal de volgende dag in huis.
Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.

Heeft u een afleveradres buiten Nederland? Dan is uw bestelling langer onderweg.

Met welke partij versturen jullie mijn bestelling?

Bezorging van uw bestelling is gratis vanaf € 350,- anders € 7,50.

Uw bestelling wordt bezorgd met UPS op het door u aangegeven afleveradres.
Mocht u een grote hoeveelheid aan producten bestellen welke niet geleverd kan worden met UPS dan komt dit met Dobbe.

Ik heb het verkeerde verzend adres doorgegeven, kan ik dat nog wijzigen?

Twijfelt u over het verzendadres of wilt u het adres nog wijzigen neemt u dan contact met ons op, dan kijken wij wat we voor u kunnen doen.

Bezorgen

Wordt een bestelling gratis bezorgd?

Het korte antwoord is: ja, vanaf € 350,-

Het langere antwoord: als u een bestellingen heeft van artikelen onder € 350,- betaalt u € 7,50 verzendkosten.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Uw bestelling wordt geleverd door UPS. Mocht er een pallet aan producten besteld zijn dan wordt uw bestelling bezorgd door Dobbe transport.

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

In principe leveren we uw producten zo spoedig mogelijk na uw bestelling.
Mocht u een grote bestelling willen plaatsen en die een paar weken later willen ontvangen (of na een vakantie periode) dan kunt u altijd even contact met onze customer service opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik buiten Nederland en België laten bezorgen?

Ja dit is geen probleem. Neemt u na uw bestelling wel even contact op met onze customer service.
Het kan naast dat de levertijd anders is ook nog mogelijk zijn dat er extra bezorgkosten berekend worden.

Wordt een bestelling in 1 keer bezorgd?

We streven er naar om uw bestellingen in 1 keer te bezorgen, het kan echter zijn dat er producten later geleverd worden.
Dit kunt u terug zien in de orderbevestiging die we na uw bestelling toe sturen.

Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?

Nee het is niet mogelijk om op een postbusadres te laten bezorgen.
We hebben namelijk een handtekening nodig ter bevestiging dat het product geleverd is.

Ik heb niets besteld, maar wel een pakket ontvangen

Heeft u geen bestelling gedaan of een verkeerde bestelling van ons ontvangen?
Gaat u dan nog niets terug sturen maar neemt u direct contact op met onze customer service.
Staat de bezorger aan uw adres en heeft u nog niets getekend, neemt u het pakket dan niet aan en laat het terug sturen naar de afzender.

Ik heb een verkeerd pakket ontvangen

Heeft u geen bestelling gedaan of een verkeerde bestelling van ons ontvangen?
Gaat u dan nog niets terug sturen maar neemt u direct contact op met onze customer service.
Staat de bezorger aan uw adres en heeft u nog niets getekend, neemt u het pakket dan niet aan en laat het terug sturen naar de afzender.